Zwroty i reklamacje
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy to 14 dni. W tym czasie należy zarejestrować zwrot poprzez wysłanie wiadomości e-mail z tytułem “Zwrot zamówienia nr…”na adres biuro@pozytywka-sklep.pl oraz z treścią wiadomości zawierającą imię i nazwisko, numer zamówienia wraz z informacją jaki towar zwracasz, z jakiego powodu, a poza tym adres email, adres korespondencyjny, nr telefonu, nr konta bankowego, formę rekompensaty. Towar należy odesłać na własną rękę. Prosimy Cię o spakowanie towaru wraz z dowodem zakupu (kopia FV) oraz wydrukowanym formularzem zwrotu. Po złożeniu zgłoszenia zwrotu, mailowo otrzymasz potwierdzenie. Zwroty kierować na adres:
97-310 Moszczenica
Karlin, ul. Leśna 31
Formularz zwrotu
Pobierz formularz zwrotu
Reklamacje
Wyślij wiadomość e-mail na adres biuro@pozytywka-sklep.pl – w tytule wpisz „Reklamacja, zamówienie nr…:”, zaś w samej treści podaj swoje imię i nazwisko, numer zamówienia wraz z informacją jaki towar reklamujesz, z jakiego powodu, a pondato adres email, adres korespondencyjny, nr telefonu i nr konta bankowego. Pamiętaj, że zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji odbywa się zgodnie z obowiązującym Regulaminem sklepu internetowego, w tym zasadami ochrony danych osobowych. Szczegółowe informacje znajdują się w Regulaminie sklepu internetowego. Reklamowany towar z wydrukowanym formularzem reklamacji oraz dowodem zakupu (kopia FV ) wyślij pod adres:
97-310 Moszczenica
Karlin, ul. Leśna 31
Formularz reklamacji
Pobierz formularz reklamacji